Gabrini Black Dipliner

Merhabalar :)
Bugünlerde çok makyajla ilgili paylaşımda bulunamamıştım.Artık zamanı geldiğini düşündüm ve çekilişte kazandığım Gabrini Black Dipliner'dan bahsetmek istiyorum.


Gabrini Black Dipliner; fotoğrafta gördüğünüz gibi altın sarısı parlak ve şık bir ambalaja sahip.Hatta ayna gibi diyebilirim fotoğrafı çekerken beni görebiliyorsunuz =)


Adından da anlaşılacağı üzere siyah bir dipliner.Gördüğünüz gibi ucu sivri ve ince...Eyeliner olsun dipliner olsun ucunun ince ve sivri olması tercihimdir.Çünkü ince ve sivri uçlu olması daha kolay sürülmesini sağlıyor.Tabi siyahlığı da çok önemli bazıları tam siyah rengi veremiyor ama bu dipliner siyah rengini tam verebildi.Waterproof diyor ama suya dayanıklı mı bilemiyorum.Bir daha sürdüğüm de suya karşı dayanıklığını da test ederim :) Biraz akışkan olduğundan sürerken bulaşma durumu meydana gelebiliyor fakat çok sorun değil...


Swatchladığım da gördüğünüz gibi tam siyah rengini veriyor ama bir kat daha üzerine gidilirse daha hoş görüntü ortaya çıkmış olur.Sürdükten sonra kuruması uzun sürmüyor.Kalıcılık açısından gayet iyi.Çok mükemmel bir dipliner olmasa da kullanmış olduğum diğer dipliner ya da eyelinerlara göre gayet iyi.Hediye olduğu için fiyatını bilmiyorum ama araştırırsanız fiyatını öğrenmiş olursunuz.Tavsiye edilir :)



Peki siz Gabrini Black Dipliner'ı hiç kullandınız mı?
Kullandıysanız hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?





Umarım beğenmişsindir.
Şimdilik Hoşçakalın =)


Yorum Gönder