Gabrini Art Scenic Covering Make-Up Fondöten -01

Herkese iyi akşamlar...
Bugün yine Gabrini çekilişinden kazanmış olduğum Gabrini Art Scenic Covering Make-Up Fondöten'den bahsetmek istiyorum.Umarım beğenirsiniz...


Fondöten'in numarası 01 yani en açığı.Kremsi yapıdaki fondöten E vitamini içerdiğini,doğal ve pürüzsüz bir cilt görünümüne ulaşacağınızı vaat ediyor.Ayrıca ambalajından da görüldüğü gibi 24 saatte kalıcı olduğunu vaat ediyor.


01 numaralı rengi gördüğünüz gibi çok açık.Ben beyaz tenli olmama rağmen bana göre bile çok açık tonu.Fondöteni yedirdiğim de görüntü net çıkmadığından koymadım ama tenimde çok beyaz kaldı.Yüzüme sürdüğüm de herhalde hayalet gibi olurum :) Ben göz altı aydınlatıcısı olarak kullanmayı düşünüyorum.Yapı bakımdan fena değil doğal duruyor ,kalıcılığını bilemiyorum elimde swatchladığım için.Fakat malesef dediğim gibi bu kadar açık ton benim tenime uymadı.Diğer tonlarını bilemiyorum ama beyaz tenliler bu fondötenin biraz daha koyusunu tercih etmeli...



Siz Gabrini'nin bu fondötenini kullandınız mı ?
Kullandıysanız hakkında neler düşünüyorsunuz?




Şimdilik Hoşçakalın :)

Yorum Gönder