Farmasi Nail Enamel 404 & 11 Numaralı Oje

Herkese iyi geceler...
Bu sıralar bloga yazı yazmaya üşeniyorum :) Bu üşengeçliğe biraz ara vermek istedim.Ve Farmasi'nin o güzel ojelerini sürüp tırnaklarıma size göstermek istedim.Umarım beğenirsiniz =)


Farmasi nail enamel 404 ve 11 numaraları ojelerini sürdüm.11 numaralı oje somon renginde,pigment bakımından çok iyi diyebilirim.Ben iki kat sürdüm fakat tek tak bile sürmeniz yeterli oluyor.Sürümü kolay,kokusu rahatsız edici değil,kuruması ise çok kısa sürdü.Daha önceden de sürdüğümden kalıcılık açısından da çok iyi diyebilirm.Ben yaklaşık 1 hafta kullandım tabi herkesin tırnak yapısı kalıcılıkta farklılık gösterebilir.404 numaralı ojesini ilk gördüğümde rengine bayılmıştım.Simli simli görüntüsü harika diyebilirim.Gördüğünüz gibi yüzük parmaklarıma sürdüm.Pembemsi simleri var ama dokulu ojelerden değil,sedefli.Diğer ojedeki gibi tek katta istediğiniz sonucu elde edemeyeceğinizden iki kat sürmeniz yeterli olacaktır.Sürümü kolay ve kuruması aynı şekilde kısa sürüyor.Kalıcılık açısından da aynı...Tırnaklarınız da ışıl ışıl parlıyor :) Uyumlarını da çok beğendim iki rengin :) Aylar önce Farmasi katalogundan indirimli olarak 2 tl'ye almıştım.Her zaman bu ojeler katalogda bulunuyor.Ben çok memnun kaldım.Kesinlikle tavsiye edilir :)



Peki siz Farmasi ojeleri hakkında neler düşünüyorsunuz ?




Şimdilik Hoşçakalın :)


Yorum Gönder