Blogum 1 Yaşında !


Herkese iyi akşamlar...
Bugün benim için özel bir gün...Nedeni ise blogumun 1. yaş günü olması :) Zaman su gibi akıp geçiyor.Yine geçen sene bugün evde otururken,yıllardır takip ettiğim makyaj bloglarına bakarken dedim ki kızım sen neden blog açmıyorsun.Öyle ani bir kararla blogger dünyasına ilk adımımı attım ve bugünlere kadar geldim.Başları kendi kendime yazıp okuyorum diye umutsuzluğa kapılsam da zamanla yazılarıma aldığım yorumlar sayesinde dedim ki anlaşılan bu işler yavaş yavaş oluyor acele etmemek lazım.Zamanla takipçilerim çoğalmaya başladı ve bu durum blogger dünyasına daha fazla tutunmamı sağladı.Tabi blogumun sayesinde çok güzel insanlarla tanıştım.Her ne kadar gerçek hayatta karşı karşıya gelememiş olsakta cana yakınlıklarıyla hiç yabancılık çekmedim.Ve güzel paylaşımlarda bulunduk.Onlar kendilerini biliyorlar hepsine çok teşekkür ediyorum.Ayrıca blogumu takip eden herkese sonsuz teşekkürler ediyorum.İyi ki blog dünyasına katılmışım iyi ki sizi tanımışım iyi ki varsınız...



Şimdilik Hoşçakalın :)


Yorum Gönder