Son Günlerde İzlediğim Filmler

Herkese iyi akşamlar...
Dışarıda karlı ve soğuk hava varken en güzeli çayı,kahveyi alıp dışarıyı seyretmek olsa gerek ya benim gibi film izlemekte fena fikir değil hani.Neyse bu sefer ki konum biraz farklı...Az önce dediğim gibi film izliyorum son 2 gündür ve neler izlemişim bir bakalım =)


İlk film Kayıp Kız "Gone Girl" Ekim ayında vizyondaydı o zaman izleyememiştim ama bir arkadaşımın önerisiyle geçen akşam izlemeye karar verdim.
Başrollerini Ben Affleck ve Rosamund Pike paylaşıyor.Gerilim türünde bir film.
Kısaca filmi anlatmak gerekirse şöyle; Nick evliliklerinin 5. yıldönümü kutlamaya hazırlanırken Amy esrarengizce ortadan kaybolur.Nick bu durumda bir gariplik olduğunu düşünür ve polise haber verir.Zaman geçtikçe karısının öldürüldüğü düşünülür ve tüm oklar Nick'e çevrilir.Aslında karısı ölmemiş sadece Nick'e bir oyun oynamıştı.Çünkü Nick genç bir kızla aşk yaşıyordu ve bunu gören Amy intikam almalıydı...Ama tabi Amy bir psikopat çıktı anlatamam.Başlarda acıyordum ama sonra kadından nefret ettim.Sadece ben değil kocası Nick'te nefret ediyordu :) Açıkçası ben sonunu saçma buldum.Çok beğendim diyemeyeceğim :/


Bu filme 10/6,5 veriyorum.


Yine bu yıl vizyona girmiş olan bir film daha.Aynı Yıldızın Altında (The Fault In Our Stars).Dram türü olan filmlere bakarken dikkatimi çekti ve yorumlarda güzeldi.Böylece dün akşam izlemeye karar vermiş oldum.Başrolleri Shailene Woodley ve Ansel Elgort paylaşıyor.Filmin türü dram/romantik.
Kısaca filmi anlatmak gerekirse şöyle; Hazel 3 yıldır triod kanseriyle mücadele ederken kanser akciğerlerine sıçrıyor ve yanında oksijen tüpüyle yaşamaya başlıyor.Kanserli hastalar için oluşturulan destek grubunun bir terapi seansında Augustus ile tanışırlar.Augustus'ta beyin tümörüyle mücadele etmiş ve bu yüzden bacağının tekini kaybetmiştir.Zamanla birbirlerine aşık olurlar.Hazel birgün hastalınır ve yoğun bakıma kaldırılır.Augustus hep yanında olur,onu yalnız bırakmaz. "Büyük Dert" adlı kanser hastalığıyla ilgili kitabın yazarıyla tanışmak isteyen Hazel'in hayalini gerçekleştirmek için yazarla irtibata geçer ve Amsterdam'a giderler.Fakat hayal kırıklığına uğrayıp geri dönerler.Augustus'un tüm vücudunu saran kanser sonunda iki sevgiliyi ayırır...Devamını yazamayacağım izleyin görün :) Ben çok duygulandım bu filmi izlerken.En güzel repliklerinden biri de "Acı hissedilmeyi talep eder..."di.İzlemediyseniz izlemenizi tavsiye ederim.

Bu filme 10/9 puan veriyorum.


Şimdilik benden bu kadar...
Herkese MUTLU YILLAR :)

Yorum Gönder