Avon Colortrend Purly Pink Ruj

Herkese iyi akşamlar...
Blogumun bugün ki konuğu geçen haftalar almış olduğum ve ilk kez denediğim Avon Colortrend Purly Pink Ruj...Umarım yorumlarımı beğenirsiniz :)


Fotoğrafta gördüğünüz gibi nude tonlarda yine bir pembe rengi.Son zamanlarda ne çok nude tonlarda ruj aldım.Bense belirgin renkleri çok severdim oysa ki =)Ruj hakkındaki düşüncelerimse şöyle dudakları nemlendiriyor fakat diğer nude rujlarıma göre pigment açısından biraz zayıf buldum.Dudakta pütür pütür bir görüntü bırakmadı ama kalıcılığı ne kadar uzun henüz bilemiyorum...


Malesef dudağım da uçuk çıktığı için dudağımı çekip koyamadım ama elime swatchlayarak en azından rengini görmenizi istedim.Fiyatı 4.99 tl di.Bu fiyata göre performansı fena değil diyebilirim.Ama daha güzel nude rujlarda denediğim için çok aman aman bir ruj değil benim için...Yine de uygun fiyata nude ruj istiyorsanız bir deneyin derim ;)



Avon Colortrend rujlarından kullandınız mı?
Avon Colortrend rujları hakkında düşünceleriniz nelerdir?




Şimdilik Hoşçakalın =)

Yorum Gönder