Avon Big & Daring Volume Mascara

Herkese iyi akşamlar...
Uzun zamandır rimel yazısı yazmadığımı farkettim ve geçen hafta almış olduğum Avon Big & Daring Volume Mascara hakkında yorum yapmak istedim.Umarım beğenirsiniz =)


Yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz gibi Avon'un yeni çıkardığı tombul rimel.

 

Fırçası gördüğünüz gibi gayet dolgun adı gibi :) Kirpikleri tek tek ayırıyor ve dolgunluk veriyor.Ayrıca kıvırarak kaldırıyor en küçük kirpiğinizi bile...


Çekimden midir nedir anlamadım ama biraz gözüm korkunç gibi çıkmış kusura bakmayın :) Gördüğünüz gibi kirpiklerimi tek tek ayırdı ama alt tarafa sürerken biraz bulaştırdım.Dikkat ederseniz benim gibi bulaştırmazsınız...Benim çok beğendiğim bir rimel oldu.Fiyatı şuan ki katalogda 12.90 tl.Bu fiyata göre bu performans bir harika.Kaçırmayın derim canlarım =)

Siz Avon Big & Daring Volume Mascara'yı kullandınız mı?
Kullandıysanız hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?



Hoşçakalın :)

Yorum Gönder