Oriflame Very Me Lip Addict Soft & Shine Ruj

Herkese İyi Akşamlar...
Son günlerde biraz fazla yoğunum...Bu yüzden blogla pek ilgilenemiyorum.Geçen gün postu hazırlamıştım ama ancak bugün tam olarak yayınlayabiliyorum :/ Neyse artık asıl konumuza gelmek istiyorum.Geçen aylarda Oriflame'den almış olduğum Oriflame Very Me Lip Addict Soft & Shine rujumdan bahsetmek istiyorum...Öncellikle ambalajları çok tatlı :)


Çok şeker pembe ambalajını görünce bu ruju alamadan edemedim.Rujun rengi koyu pembe tonlarında...


İçinde minik minik ışıltılar bulunan parlak bir ruj.Kolay sürülebilen ve dudağı nemlendiren bir özelliğe sahip.Adından da anlaşılacağı gibi dudakta soft yani doğal bir görünüm meydana geliyor.Kalıcılık açısından orta derecede...Sanırım 8 - 9 tl gibi bir fiyata aldım.



Swatchladığım da içindeki ışıltılar az çok anlaşılıyor.Rengi de gördüğünüz gibi fuşyaya yakın pembe...Mat rujları daha çok sevsem de fena bir ruj değil diyebilirim :)




Peki siz  Oriflame Very Me Lip Addict Soft & Shine ruju hiç kullandınız mı?
Kullandıysanız hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?



Şimdilik Hoşçakalın :)
Yorum Gönder