Farmasi Matte Lipstick - 02 Ruj

Herkese iyi geceler...
Bugün size harika bir rujdan bahsetmek istiyorum...Sipariş verdiğimi bile unutmuşum ama bugün yengem verdiğinde...Aaa doğru ben ruj sipariş etmiştim dimi diye hatırladım.Ve iyi ki de almışım dedim kullandıktan sonra :) Bakalım bu harika ruj neymiş ?


Veeee karşınızda Farmasi Matte Lipstick - 02 ruj


Gördüğünüz gibi rujun rengi nude tonlarında ve mat...


Mat yapıda olduğundan nemlendirme özelliği yok çoğu mat rujdaki gibi...Sürmeden önce dudaklarınızı bu tonlarda dudak kalemiyle çerçevelerseniz bulaşmadan etrafa daha kolay sürmüş olursunuz.Pigment açısından harika diyebilirim.Tek kat dudaklarınıza sürmeniz yeterli oluyor.Kalıcılık açısından da tek kelimeyle harika.Saatlerce dudaklarda kalıyor hatta sildiğiniz de bile dudaklardan hemen çıkmıyor :)


Dudaktaki duruşu da bu şekilde...Bu ay ki Farmasi katologun da sanırım fiyatı 13.50 tl.Bu harika ruju mutlaka deneyin derim...



Farmasi Matte Lipstick rujları kullanan var mı?
Kullandıysanız hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?




Umarım beğenmişsinizdir...
Good Nights Ladies :)

Yorum Gönder