Son Zamanlarda Aldıklarım

Herkese iyi akşamlar...
Bugün malum pazar ve tek tatil günüm olduğundan biraz gezdim tozdum.Kız arkadaşım Kamer'le buluştuk ve vizyona girdiği günden beri merak ettiğim İncir Reçeli 2 ' yi izlemeye sinemaya gittik.Fakat ilki kadar sevemedim bu filmi...Sanırım oradaki aşk daha etkileyiciydi :) Neyse konumuza gelmek istiyorum.Son zamanlarda aldığım makyaj malzemelerimi size göstermek istiyorum.

Bakalım neler almışım =)



Oriflame The One Kaş Cımbızı
Wet nWild Mega Eyes E869 Eyeliner
Note Nail Enamel - 39 Antique Copper Oje
Oriflame Very Me Lip Addict Soft & Shine - Vibrant Raspberry
Oriflame Skin Dream BB Cream
Wet N Wild - Wild Shine E467 - Night Prowl Oje
Avon Nail Art Fırçası

Ve sevgili arkadaşım Kamer geçmiş doğum günümü unutmamış bana hediyeler almış :)



Öncelikle Koton Beauty'nin poşeti şıkmış...
Hediyelerim Koton Pink Crystal Duş Jeli ve Koton Pink Crystal El Kremi.Ambalajları da ayrıca çok hoşuma gitti.Bu güzel hediyeler için canım arkadaşıma tekrardan teşekkür ediyorum :)


Son zamanlarda aldığım ürünlerden kullandıklarınız var mı?
Varsa hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?



Umarım beğenmişsinizdir...
Şimdilik Hoşçakaların =)

Yorum Gönder