Farmasi Soft Touch - 4 Color Eye Shadow Far

Herkese İyi Akşamlar...
Artık havalar soğumaya başladı ve sonbahar yüzünü gösterdi...Bir sonbahar çocuğu olarak bu mevsimin hüznünü çok seviyorum...Sonbahar gelmişken sonbaharın renklerini içinde barındıran Farmasi Soft Touch - 4 Color Eye Shadow farından bahsetmek istiyorum.



Işıktan olsa gerek yeşil tonları biraz fotoğrafta açık kalmış ama biraz daha koyu düşünün.Limon küfü rengine benzeyen yeşilimsi renk,koyu yeşil,ışıltılı koyu yeşil ve gümüş renginde 4 renkten oluşuyor far.Sonbahara girmişken bu renginin güzel olacağını düşündüm.


Bileğimden koluma doğru swatchladım renkleri fakat pigment açısından zayıf buldum.Sadece limon küfü rengi pigment açısından biraz daha iyiydi...Çok az tozutma yaptı.


Yoğun şekilde parmaklarımı batırdığım da renkleri daha belirgin görünmüş oldu.Demek ki bu farları biraz yoğun şekilde gözlere sürmek gerek.Yorgun olmasam gözlerime uygulayıp gösterirdim ama malesef yorgunum :( Biraz pigment açısından zayıf olsa da renkleri,kokusu harika.Eylül katalogundan 9.20 tl gibi uygun fiyata aldım.Bence bu güzel fırsatı kaçırmayın derim.



Farmasi Soft Touch - 4 Color Eye Shadow kullandınız mı?
Kullandıysanız hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?





Şimdilik Hoşçakalın...



Yorum Gönder