Limonian Çekilişini Kazandım =)

Herkese Günaydın...
Sevgili Bir Dilim Limon blog sahibesi Merve'nin Limonia ile birlikte düzenlediği blog çekilişine katıldım ve kazanan ben oldum :) Kazandığım ürünse Limonian Oseque High-End Touch fondöten oldu.Tabi kazandığımı öğrenince çok sevindim...


Görmüş olduğunuz fondöteni kazanmış oldum.Kargo 2 gün sonra elime ulaştı.Ve kargo paketini açtığımda şoka girdim.Güzelim paket ezilmiş büzülmüş bir haldeydi ve içindeki fondöteni de biraz kırmışlardı :/


Fotoğrafta da gördüğünüz gibi yandan biraz kırılmış olarak elime geçti.Aras Kargo'yu bu kötü hizmetinden dolayı kınıyorum! İlerleyen günlerde fondöteni uygulayıp hakkında bilgiler vereceğim sakın kaçırmayın =)




Ayrıca bu güzel hediye için Bir Dilim Limon'a ve Limonian'a Teşekkürler...

Limonian ürünlerini merak edenler buraya tık tık !




Şimdilik Hoşçakalın =)

Yorum Gönder