Karışık Ufak Alışverişim

Herkese iyi akşamlar...
Bir süredir ilgilenemedim blogumla farkındayım.Ama artık hep buradayım =) Takip edenler bilir bir süredir İstanbul dışındaydım ama sonunda kavuştum memleketime :) Gelir gelmez hemen Gratis ve Rosmann'a daldım.Ve ufak bir alışveriş yapmış oldum.Bakalım neler almışım...


Urban Care Naturals Argan Oil & Keratin Saç Bakım Şampuanı - Fiyatı : 14.25 tl felandı
Eklips Far Fırçası - Fiyatı: 4.95 tl
City Color Get The Look Eye Set - Fiyatı: 4.95 tl
Eklips Fashion Girl Manikür Seti - Fiyatı: 2.50 tl
Emily 207 Dudak Kalemi - Fiyatı: 2.50 tl
Pastel Nude - Bone - Fiyatı: 2.85 tl
Essence Colour & Go - Sparkle Sand Effect - Fiyatı: 2.95 tl
Flormar Nail Enamel - 201 Luxury White - Fiyatı: 2.25 tl gibi bir şeydi galiba
Koton 3'lü Yüzük - Fiyatı: 5.99 tl

Fişleri attığımdan hepsinin fiyatını doğru söylememiş olabilirim.Ama ekonomik bir alışveriş yaptım gördüğünüz gibi yine...Bazılarının yakında yorumunu yapacağım bazıları süpriz =)



Aldıklarımı umarım beğenmişsinizdir...




Hoşçakalın :)

Yorum Gönder