Flormar Genius Glitter Nail Enamel - GG03 The Wheel Oje

Uzun aradan sonra herkese iyi geceler =)
Blog yazmayı özlemişim ama işten güçten ancak fırsat bulabildim kusura bakmayın canlarım.Neysee...Geçenlerde almış olduğum harika ojeden bahsetmek istiyorum :) Umarım beğenirsiniz...


Flormar Genius Glitter Nail Enamel serisinden GG03 The Wheel ojeden bahsedeceğim.Geçenlerde Taksim'deki Flormar mağazasına arkadaşla daldım.Gümüş rengi ve turkuaz mavisi pullarıyla çok hoşuma gitti ve hemen kaptım =) Gördüğünüz gibi tırnaklarım bir hayli uzadı ve keseceğim desem de bir türlü kıyamıyorum :( Ama bu yeni seri ojeler uzun tırnaklarıma bana göre çok yakıştı.Oje hakkında düşüncelerim ise şöyle; sürümü kolay oldu ve 2. katta tam rengini verdi.Kısa sürede kurudu ve 2 gündür tırnaklarım da olmasına rağmen herhangi bir soyulma olmadı gördüğünüz gibi...Hiç bir olumsuz yönü yok tek kelimeyle harika :) Fiyatı sanırım 5 - 6 tl tam hatırlamıyorum.Kesinlikle tavsiye edilir !



Flormar Genius Glitter Nail Enamel serisi ojeleri kullandınız mı ?
Kullandıysanız oje hakkındaki düşünceleriniz nelerdir ?



Şimdilik Hoşçakalın =)

Yorum Gönder