Wet N Wild Silk Finish - Dark Wine Ruj

Herkese iyi günler...
Uzun zamandır iftar davetleri,gezmeler felan derken blogumla fazla ilgilenemedim.Bugün yaklaşık 1,5 ay önce almış olduğum fakat yorumlamaya fırsat bulamadığım Wet N Wild Silk Finish - Dark Wine rujuyla karşınızdayım :)


Dudakları nemlendirebilen bir yapısı var,dudakları kurutmuyor.Pigment açısından bir hayli yoğun...Kalıcılık açısından ise hani sildiğinizde bile hala dudaklarınızda hafif rengi kalacak cinsten.Tek olumsuz yanı da kalitesiz ambalajı diğer Wet N Wild rujlarındaki gibi...Hani bir milyonculardaki o markası bilinmeyen kalitesiz rujlar gibi ambalajı.Bu kadar güzel rujlara bu kalitesiz ambalajlar hiç ama hiç yakışmıyor !


Rengi tenime uygun olmadığı için dudağımda göstermek yerine bu sefer swatchlamayı tercih ettim.Rengine bir ad veremedim ama bordo ile vişne çürüğü arasında diyebilirm.Benim gibi beyaz tenlilerde zombi gibi bir görüntü meydana geleceğinden esmerler için daha uygun olacağını düşünüyorum :) Fiyatı da gayet uygun 6.5 tl.Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.



Siz Wet N Wild Silk Finish serisi hakkında neler düşünüyorsunuz ?




Şimdilik Hoşçakalın :)

Yorum Gönder