Pembe ve Mavi Tonlarıyla Yaptığım Göz Makyajı

Herkese iyi akşamlar...
Malum Ramazan Bayramına çok az kaldı.Bayram için kendime bir elbise aldım ve elbisenin rengi mavi üzerinde pembe renginin yoğun olduğu çiçek desenleri var.Bu elbiseye uygun bir göz makyajı yapmalıyım düşüncesiyle bugün mavi ve pembe renkleriyle bir göz makyajı denedim.Ve sizinle paylaşmak istedim.Umarım beğenirsiniz...


Rival de Loop Eyeshadow Duo - 05 Smoky Eyes ikili farından kırık beyazı tüm göz kapağımın tabanına uyguladım.Hafif bir ışıltılık oldu :) Ayrıca göz pınarlarıma da uyguladım aydınlık bir görüntü vermesi için...Claire's'in 8'li far paletindeki pembe rengini kullandım.Fakat far bazım olmadığından çok belli belirsiz duruyordu.Pigment açısından zayıf bir renk olmasından dolayı.Bende aplikatörü hafif ıslatıp pembe farı gözüme uyguladım.Böylece belirginleşmiş oldu =) Oriflame Very Me Preppy Chic göz farındaki tüm mavi tonlarını kullandım.


Göz kapağımdaki duruşunu göstermek istedim ama nedense mavi bu fotoğrafta yeşil rengine dönüyor =) Yani normalde böyle değil yukarıdaki fotoğraftan da anlaşılacağı üzere...Neyse siz onu mavi düşünün :P


Göz makyajımda kullanılan diğer malzemeler;
-Emily 106 numara petrol mavisi göz kalemi; hem eyeliner olarak hem de göz kalemi olarak sürdüm.
-Avon Color Trend Mascara
-Oriflame Very Me 4'lü Aplikatör
-Golden Rose Stick Concealer - 05





Şimdilik Hoşçakalın :)

Facebook Sayfam için tık tık !

Yorum Gönder