Oriflame Wonder Liner - Black

Herkese iyi günler...
Bugünlerde şafak sayıyorum...Çünkü İstanbul'a dönüş tarihim erkene alındı :) Bayramdan sonra yolcudur abbas bağlasan durmaz moduna gireceğim.O kadar sıkıldım o kadar bunaldım ki şu 2 ayda anlatamam.Bizim sülale de genetik olan egzama bende az çıkarken burada çoğaldı,dudaklarım buraya geldiğimden beri ara ara kabarıyor,pütür pütür oluyor felan.Yani bura bana hiç iyi gelmedi anlayacağınız...Neyse artık konumuza gelelim.Bugün bahsedeceğim ürün Oriflame Wonder Liner - Black olacak.Umarım beğenirsiniz...

Oriflame Wonder Liner - Black ; uzun süre önce almış olduğum fakat kullanmakta zorluk çektiğimden mecbur kalmadıkça kullanmadığım bir eyeliner.Nedeni ise çok akışkan bir yapıya sahip.Gözüne eyeliner çekerken çok dikkatli olmalısınız.Çünkü gözünüz dışında her yere bulaşıp kap kara bir görüntü ortaya çıkabilir.En güzel özelliği pigment açısından çok iyi olması.Yani tam siyah rengini veriyor.Ama eyelinerı silmek tam bir eziyet.Makyaj silme mendillerini,göz makyaj temizleme sütlerini vs de kullansam o siyahlık çok zor siliniyor.


Kalın uçlu bir eyeliner gördüğünüz gibi...Ben kalın uçlu eyeliner kullanamıyorum daha çok ince uçlu tercih ediyorum.Ama kalın eyeliner çekmeyi tercih edenler için ideal olabilir.


Ve son olarak gözümde duruşu böyle... Çekimden dolayı siyahlığı tam çıkmamış ama siz siyah düşünün :) Fena bir ürün değil ama bana göre değil.Uzun zaman önce aldığımdan şuan da fiyatını hatırlamıyorum fakat her katalogta genelde oluyor.Beğendiyseniz Oriflame kataloğuna bakabilirsiniz.



En beğendiğiniz eyeliner markası hangisi ?




Şimdilik Hoşçakalın =)

Facebook Sayfamı Takip Etmek isterseniz tık tık !

Yorum Gönder