La Casa De Los Aromas Çekilişini Kazandım :)

Herkese iyi akşamlar...
Sevgili blogger arkadaşım Birgün'nün blogundaki La Casa De Los Aromas çekilişine katıldım ve 100 talihliden biri oldum :) 


Fotoğrafta gördüğünüz gibi Süslü Koku kazandım :) Ekoz Kozmetik çekilişi kazandığım günün hemen ertesi günü kargoyu yolladı.Bu kadar hızlı beklemiyordum :) İstanbul dışında olduğum için yakınlarım aldı.Onlarda bugün buraya geldiler ve hediyeme çok beklemeden kavuşmuş oldum.


Basit ama özenli paketlenmiş.Kullanma klavuzunda da detaylı bilgiler verilmiş.Bu durum çok hoşuma gitti.Pembeli tavşanı istiyordum zaten şansıma pembeli çıktı :) Bunny Bag (kırmızı meyveler) bu süslü kokunun adı.Kokusu bana biraz ağır geldi ama tavşan çok sevimli =) Kesinlikle çeyizime koymalıyım.O zamana kokusu kalır mı bilmem ama tavşanı süs niyetine kullanmış olurum =) Ayrıca araba kokusu olarakta kullanbiliyorsunuz.


Bu hediyeyi kazanmama vesile olan sevgili arkadaşım Birgün'e ve çekilişi yapan Ekoz Kozmetiğe teşekkür ederim.





Şimdilik Hoşçakalın =)

Facebook Sayfam için tık tık !


Yorum Gönder