Golden Rose Holiday - 60

Herkese iyi akşamlar...
Bu sıralar malum olaylardan dolayı pek post yazasım gelmiyor ama hayat devam ediyor işte...Bunun yanı sıra uzun süredir İstanbul dışındayım ve bu yüzden makyaj ya da kozmetik alışverişi yapamıyorum ancak elimdeki malzemeler hakkında yazı yazabiliyorum.Neyse ki bayramdan sonra İstanbul'a dönüyorum.Eee artık bunun acısını çıkarırım diye umuyorum :) Bugün dün akşam sürmüş olduğum ojeden bahsedeceğim.Umarım beğenirsiniz...


Görmüş olduğunuz gibi Golden Rose Holiday - 60 numaralı ojeden bahsedeceğim.Geçen sene almıştım ve en sevdiğim ojelerin başında geliyor.Holiday serisini kullananlar bilir ki texture yani dokulu ojelerden oluşan bir seri.Sürümü kolay,siyah renginde içerisinde gümüş renginde ışıltılar bulunmakta ve mat yapıda.Tırnaklarımı ışığa tuttuğumda parıl parıl parlıyor :) Dokunduğumda ise tırnaklarımda oje yokta sanki zımpara varmış gibi hissettiriyor =) İçindeki ışıltılar sayesinde zarif ve hoş bir görüntü meydana geliyor.Ben 3 kat sürdüm ama 2 katta da rengini tam verebilir.O kadar kat sürmeme rağmen kuruması çok uzun sürmedi.Henüz bir soyulma vs de olmadı.Zaten rahatsız edici bir kokusu da yok.Kısacası benim açımdan hiç bir olumsuz tarafı olmadı.Yalnız pullu ojeler gibi bu ojeyi de çıkarmak biraz zor  =) Yine de harika bir oje...Şuan da fiyatını hatırlamıyorum ama Golden Rose'un web sitesinden bakabilirsiniz.Kesinlikle tavsiye edilir...



Golden Rose Holiday serisinin ojelerinden kullandınız mı?
Kullandıysanız hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?





Şimdilik Hoşçakalın =)

Facebook Sayfam için tık tık !

Yorum Gönder