Filistin'de Katliam Var !

Herkese iyi günler...
Bugün makyaj dışında bir konudan bahsetmek istiyorum.Biliyorum bir gezi eylemi kadar bu olay çoğunuzun ilgisini çekmeyecek ama Filistin' i yine bombalayan katil İsrail hakkında duygularımı paylaşmak istiyorum.


Mübarek Ramazan ayında yine lanetli İsrailoğulları Filistin'i bombalamaya başladı ve yine masum çocuklar ve kadınlar şehit oldular.Amerika ve Avrupa ise bu olaya seyirci kalıp bir de Filistin'i suçluyorlar.Hamas'ın İsrail' e füze atmasına tepki gösteriyorlar.Ya yıllardır ölen masumlar ! Dünya sadece susuyor... Neden kimse bunun hesabını İsrail'den sormuyor...Aslında nedeni belli Filistin halkının müslüman olması...Bir de Arap kralları var hani şu petrol zengini müslümanım diye geçinenler.Onlar da sadece bu duruma seyirci kalmaktan başka bir şey yapmıyorlar.Neyse ki biz Türkiye olarak zalimin değil mazlumun yanındayız.Unutmayın ki zalimin zulmüne susan,zalimdir !

Orta Doğu'da yaşananlar gerçekten çok endişe verici...Bazen iyi ki de Türkiye'de doğmuşum diyorum ve şükrediyorum.Haberler de Suriyelileri,Filistinleri gördükçe içim acıyor...Bu duruma sadece yapabildiğim zulüm gören müslüman kardeşlerimize sadece dua etmek oluyor.Keşke elimden başka şeyler de gelebilse...Ama inanıyorum ki Allah'ın adaleti her şeyden üstündür.Bugün zulüm yapanlar yarın elbet cezalarını çekeceklerdir !

Geçen gece televizyonda Kabe imamının Filistin'e yapmış olduğu duayı izlerken göz yaşlarımı tutamadım ve çok etkilendim.Ve o videoyu da sizinle paylaşmak  istedim...



Not:Görsel Grafikerler.Net'ten Alıntıdır.



Hoşçakalın...

Yorum Gönder