Estee Lauder'u Boykot Edelim !

Herkese iyi geceler...
İsrail Filistin'de bebek,çocuk,kadın ve yaşlı demeden masum insanları katletmeye devam ediyor.Ülkemiz ve bir kaç ülke dışında bu duruma tepki gösteren malesef olmadı.Dünya bu vahşete sussa da biz sesimizi duyurmaya çalışacağız.Biliyorsunuz ki bir çoğumuz İsrail mallarına boykot kararı aldık.Bu kararı alanlardan biri de benim.Mesela artık Coca Cola içmiyorum...Peki makyaj ve kozmetik bloggerları olarak İsrail'e ait makyaj ve kozmetik markalarını boykot ediyor muyuz ?Eğer etmiyorsak artık etmeliyiz...



Size yeni öğrendiğim bir bilgiyi aktarmak istiyorum.Estee Lauder markasını çoğumuz biliyoruz.Hani ben hiç kullanmamış olsamda dünyaca tanınmış bir marka olmasından dolayı biliyorum.Estee Lauder' da İsrail malı ama bu markayı farklı kılan başka bir durum daha var.Estee Lauder kozmetik şirketinin sahibi Amerikan vatandaşı yahudi Lauder ailesi.Ve bu dünyaca bilinen kozmetik şirketinin şuan ki sahibi Ronald Lauder.Siyonistlerin başını çeken yahudi iş adamlarından biri.Hatta Yahudilerin en zengin adamı olarakta bilinmekte.Netanyahu'nun da yakınında bulunan bir isim.Kozmetik sektöründen sonra siyasete giriyor.İsrail ve Filistin - Gazze'nin arabulucuğu için Netanyahu tarafından görevlendiriliyor.Hatta o dönem başbakanımızla da görüşüyor kendisi.Ayrıca İsrail Savunma Bakanlığı yardımcılığına kadarda yükselmiştir.Anlayacağınız güzellik uğruna harcadığınız paralar İsrail ordusuna gidiyor...Malesef güzelleşeyim derken Filistin'deki masum çocukların ölümüne de sebep oluyoruz...Benim gibi orta hallilerin genelde kullanamayacağı bir marka ama bu markayı kullananlara çağrım lütfen boykot edin! Bu siyonistleri,canileri daha fazla zenginleştirmeyin ! Lütfen bu vahşete ortak olmayın...




Hoşçakalın...

Facebook Sayfam için tık tık !

Yorum Gönder