Avon Naturals Sunny Strawberry & Guava Vücut Spreyi

Herkese Mutlu Pazarlar :)
Bugün uzun zaman önce aldığım ancak yeni yeni kullanmaya başladığım Avon Naturals Sunny Strawberry & Guava vücut spreyinden bahsetmek istiyorum.Umarım beğenirsiniz...


Avon Naturals ürünlerinde ambalaj değişikliğine gitti yakın zamanda kullananlar bilir.Ben açıkçası katalogta ilk ambalajlarını görünce sipariş etmeye karar verdim.Bir de tabi çilek kokusuna olan zaafımdan :) 100 ml'lik plastik şeffaf şişede,üzerinde çilek ve guava meyvesinin de resmi bulunan basit ama hoş bir ambalaja sahip.Sadece vücudu sıkılan bir sprey.Hatta arka bölümdeki kullanım hakkındaki açıklama da şöyle deniyor; "İhtiyaç duyduğunuzda yüzünüze gelmemesine dikkat ediniz "diye. Yani neymiş dikkatli sıkıyormuşuz vücudumuza :) Çilek kokusuna bayılan biri olarak kesinlikle bu vücut spreyi harika çilek kokuyor.Tabi guava ile birlikte çok ferahlatıcı,hoş bir kokuyu tüm vücudunuzda hissediyorsunuz.Uzun süre koku etkisini kaybetmiyor.Bu sprey sayesinde guava meyvesini de tanımış oldum.Tropikal bir meyve ve birçok faydası olduğu söyleniyor.Kısacası çok sevdiğim bir ürün oldu.O zaman ki katalogta 6.00 tl gibi çok uygun fiyata almıştım.Bu ay ki katologta var mı bilmiyorum ama varsa bir deneyin derim =)



Siz Avon Naturals Sunny Straberry & Guava vücut spreyini kullandınız mı?
Kullandıysanız hakkındaki düşünceleriniz neler?




Şimdilik Hoşçakalın :)

Yorum Gönder