Alix Avien 305 & Flormar Nail Enamel 344 Numaralı Oje

Herkese iyi günler...
Bugün uzun zaman önce almış olduğum ama diğer ojelerden kullanmaya fırsatım olmayan,geç farkettiğim ama çok beğendiğim Alix Avien 305 numaralı ojeden bahsedeceğim.Ayrıca serçe parmağıma french olarak sürmüş olduğum nerdeyse bitmek üzere olan Flormar Nail Enamel 344 numaralı ojeden de bahsedeceğim.Umarım beğenirsiniz :)


Öncelikle Alix Avien 305 numaralı ojeden bahsetmek istiyorum.Rengi için turuncu deniliyor çoğu yerde ama bence tam turuncu değil,yavruağzına benziyor.Yapı bakımından ise uzun zaman önce almama rağmen baya akışkan.Sürümü kolay fakat tam yoğun rengini yakalamak istiyorsanız 2 kat sürmek yetmeyebilir.Ya da nude tonlarda bir ojenin üzerine sürmeniz de iyi bir sonuç verebilir.Ben bu yüzden 3 kat sürdüm.Kuruma açısından 3 kat sürdüğüm için olacak ki biraz uzun sürdü.Kalıcılık açısından ise hemen soyulma vs olmuyor ama çok uzun da sürmüyor.Kısacası fena değil. :) Ama ben rengini çok sevdim ve son zamanlarda en sık kullandığım oje oldu kendisi.

Flormar Nail Enamel 344 numaralı oje gördüğünüz gibi serçe parmağımda french olarak kullanıldı.Aslında diğer tırnaklarımı da french yapacaktım ama biraz uzun tırnaklarım vazgeçtim.Uzun zamandır kullandığım bitmek üzere olan bir oje.Nude tonlarında,sürmesi kolay,istediğiniz kat sürebilirsiniz ama french yapınca tabi tek kat daha iyi olacaktır.Kuruması da gayet hızlı...Kalıcılık bakımından da bende neredeyse 1 hafta kalabiliyor.Ama tabi tırnak yapınıza göre değişkenlik gösterebilir.Ayrıca tırnakları çok bakımlı ve zarif gösteren bir oje.Bitince tekrar alacağım :)


Alix Avien ojeleri hakkındaki düşünceleriniz neler ?



Şimdilik Hoşçakalın =)

Yorum Gönder