Akşam Makyajım ve Kullanılan Malzemeler

Herkese iyi günler...
Bugün dün akşam gezmeye giderken yapmış olduğum makyajı göstermek istedim.Umarım beğenirsiniz... =)


Yüz makyajımın biraz ışıl ışıl olmasın istedim ama bir yandan da terleyince daha bir parlak görünmüş oldu.Normalde yaz aylarında fondöten pek kullanılmaz ama ben yine de kullanmak istedim.Fondöten olarak Farmasi Ladybird'ü kullandım.Daha önceden buradaki yazımda bahsetmiştim.Fakat kullandıkça düşüncelerim değişti gibi...Kapatıcılığı için fena değil demiştim ama şimdi gayet iyi diye düşünüyorum :) Minicik olduğundan yakında bitecek,tekrar almayı düşünüyorum =) Ayrıca fondöteni Avon'un eski serideki siyah fondöten fırçasıyla sürdüm.Gayet güzel dağıtıyor ve kıllarında hiç bir kopma olmadığından çok memnunum.Yüzümdeki ışıltı ise Flormar Terracotta Powder - 27 numara sayesinde oldu.Normalde bronz ya da kahve tonlarında kullanırım ama bu sefer pembe tonlarındaki makyajıma da uyguladım.Bence abes durmadı...Son olarak tercihimi pembe tonlarındaki allıktan yana kullandım.Kullandığım allık ise yıllardır çok sevdiğim hem pigment açısından,hem kalıcılık açısından da çok beğendiğim ve aşırı tozutması olmayan Claire's Blusher - 35 numaralı allık oldu.Ve yüzümde gayet doğal durdu.


Göz makyajımda ise far olarak önce göz kapağımın üst bölümüne Rival de Loop Eyeshadow Duo - 05 smoky eyes ikili farının kırık beyaz rengini sürdüm.Kadifemsi,pigment açısından iyi ve tozutmayan hemde sadece 2 tl'ye almış olduğum harika bir far.Göz kapağıma ise Oriflame Eye Shadow Duo - Purple/Pink ikili göz farını kullandım.Mor ile pembeyi karıştırdım ama fotoğrafta rengi çıkmamış.Pigment açısından fena değil,kalıcılığı özellikle çok iyi ama çok tozutan bir far malesef.Farları uyguladığım fırça yine The Balm Give Crease A Change oldu.Harika bir fırça zaten çoğunuz da biliyorsunuz.Emily - 101 nolu siyah kalemi hem eyeliner olarak hemde göz kalemi olarak uyguladım.Hakkında çok bişey söylememe gerek yok harika bir kalem çoğunuz biliyorsunuz.Kaşlarım için her zaman ki gibi Essence Eyebrow Stylist Set kullandım.Bu harika kaş farının bitmesini hiç istemiyorum =) Ve son olarak kirpiklerime Essence Lash Mania Reloaded Mascara'yı kullandım.Önceden buradaki yazımda bazı nedenlerden dolayı fazla eleştirmiştim ama zamanla sevmeye başladım.Evet kirpikleri aşırı kaldırmıyor ama tek tek ayırıyor,kirpiklerde pütür pütür siyah görüntü olmuyor.Gayet abartısız ve hoş duruyor.Biraz haksızlık yaptığımı düşünüyorum şimdi :) Ayrıca bu sefer göz altına aydınlatıcı kullanmadım.Kısacası hafif bir göz makyajını tercih ettim.


Dudak makyajımda Wet N Wild - Mauve Outta Here kullandım.Artık bu rujları bilmeyen yok buradaki yazımda da bahsetmiştim.Işıktan dolayı biraz daha pembe çıkmış rengi ama morla pembe arası bir renk normalde.Yalnız bu rujda en hoşuma giden dudağımda alerjik bir durum olmasına rağmen son günlerde kapatıcılığı sayesinde bu sorunu da gizlemiş oldu.Biraz terliydim o sırada fotoğrafta da belli olmuş biraz.Malum yaz yapacak bir şey yok.Yine de kusura bakmayın...


Kullandığım malzemeler bunlar oldu...





Şimdilik Hoşçakalın =)

Facebook Sayfam için tık tık !


Yorum Gönder