Yves Rocher Fleur D'oranger Tekli Göz Farı

Herkese iyi akşamlar...
Öncellikle bugün Ramazan ayının ilk günü ve tüm müslüman alemine "Hayırlı Ramazanlar" diliyorum.Bugün yine sevgili Kozmetik Aşığı'nın hediyelerinden biri olan Yves Rocher Fleur D'oranger Tekli Göz Farından bahsetmek istiyorum.Umarım beğenirsiniz...


Baya bir zaman oldu deneyeli ama ancak yazısını yazabildim :) Neyse Yves Rocher Fleur D'oranger tekli göz farısomon renginde içinde ışıltılar bulunan çok hoş bir far.Yumuşacık,kadifemsi yapısı var pigment açısından fena değil ama far bazı kullanırsanız daha iyi sonuç alırsınız.Tek olumsuz yanı tozutması oldu.Ezgiciğim de bu farla ilgili yorum yapmıştı ve joker bir renk olduğunu söylemişti.Gerçekten de öyle günlük hayatta kullanılabilir,çoğu renkle de kombinleyebilirsiniz.


Fotoğraflarda malesef pek belli olmadı :/ Bu yüzden kusura bakmayın...

İlk olarak aplikatörüyle farı göz kapaklarıma uyguladım.Tek başına uygulamak istedim ama bunu size tavsiye etmiyorum.Çünkü bu tarz renkler başka renklerle beraber daha hoş duruyor.Başta da dediğim gibi far bazıyla kullanmanız daha iyi olacaktır.Çünkü bende far bazı olmadığından ve göz kapağımın rengine yakın bir renk olduğundan çok belirgin durduğunu söyleyemem :)Fakat buna rağmen çok memnun kaldığım bir far oldu.Özellikle günlük hayatımda çok sık kullanmaya başladım.Kahve tonlarıyla beraber çok güzel kombinleniyor.


Yves Rocher'ın tekli farları hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?



Şimdilik Hoşçakalın =)

Yorum Gönder