Wet N Wild Megalast - Private Viewing Oje

Herkese iyi akşamlar...
Bugün yine oje postuyla karşınızdayım :)Ve bu sefer Wet N Wild Megalast - Private Viewing ojesinden bahsetmek istiyorum.Umarım beğenirsiniz...


Fotoğrafta da gördüğünüz gibi ojenin rengi nude tonlarda.Ojenin şişesinden de anlaşılacağı üzere Sally Hansen Salon Manicure ojelerine benziyor ki bu serinin adı da Salon Nail Color :) Kalın fırçası sayesinde çok kolay sürülüyor.Yapı bakımından akışkan,parlak yapıya sahip.Kuruma bakımından müthiş ! Çok kısa zamanda kurudu.Fakat pigmentasyonu için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim.Çünkü 2 kat sürmeme rağmen şeffaf durdu ama 3 kat sürüldüğünde tam rengini vereceğini düşünüyorum.Bunun nedeni de sanırım nude tonlarda olması...Tek olumsuz yanı bana göre bu oldu.Kalıcılığı için yorum yapamayacağım çünkü henüz yeni sürdüm.Fiyatı da 8.90 tl di sanırım :)


Ve sonuç olarak tırnaklarımda bu şekilde durdu.Açıkçası ben tırnaklarımdaki duruşunu pek beğenmedim.Ama sizde farklı durabilir tabi...Denemek isterseniz gratis mağazalarında bulabilirsiniz.



Siz Wet N Wild ojeleri hakkından neler düşünüyorsunuz?




Hoşçakalın :)

Yorum Gönder