Seni Sen Yapan Mimi :)

Herkese iyi akşamlar...
Yine bir mimle karşınızdayım :) Bu sefer mimleyen sevgili arkadaşım Kozmetik Aşığı Ezgi.Kendisine tekrar teşekkür ediyorum.Ayrıca yeni gördüğüm beni mimlemiş olan Turuncu Geceler blogunun sahibesine de çok teşekkür ediyorum ve "beni ben yapan mimi" cevaplandırmaya başlıyorum :)

Seni sen yapan renk/ renkler nelerdir?
Kırmızı,pudra pembesi,su yeşili,fuşya ve tabi ki de siyah.

Seni sen yapan düşünce nedir?
Friedrich Nietzsche; En derin yaralarla başlar en derin gülücükler,en yüksek uçurumlardan düşerken öğrenirsin uçmayı, en derin denizlerde boğula boğula becerirsin tek bir nefesle yaşamayı...

Seni sen yapan giyim tarzı nedir?
Klasik tarzda giyinmeyi severim.

Seni sen yapan saç stili nedir?
Dalgalı ve cansız olduğu için genelde dışarı çıkarken düzleştiriyorum.Bu yüzden uzun ve düz saçlar beni ben yapan saç stili oluyor :)

Seni sen yapan parfüm/koku nedir?
Gül kokusunu seviyorum ama parfüm kullanmıyorum.Daha doğrusu parfüm kullanmayı pek sevmiyorum.

Seni sen yapan makyaj malzemesi nedir?
Hepsi aslında ama en çokta kaş farı ve göz kalemi :) Kaşlarımı şekillendirmezsem olmaz :D

Seni sen yapan mevsim/ay nedir?
Doğduğum mevsim tabi ki sonbahar...

Seni sen yapan müzik şarkı türü nedir?
Kulağıma,ruhuma hitap eden şarkıları dinlediğimden müzik türümde karışık oluyor.Ama son zamanlarda en çok nostaljik şarkılar dinliyorum :)

Seni sen yapan kitap türü/yazar nedir?
Genelde psikolojik ya da felsefe türü kitapları severim.Elif Şafak'ın kitaplarını seviyorum özellikle de Aşk'ı...

Seni sen yapan tavırların nelerdir?
Genelde sessiz sakinimdir,kalp kırmamaya çalışırım ama tabi kırılan hep benim kalbim olur...Depresifliği seven bir tarafım vardır,adaletsizliğe katlanamam bazen yalanlar söylerim herkes gibi...Ama beni ben yapan asıl tavrım kindar biri olmamamdır.Bu durumdan nefret ediyorum ! Bazıları bu yüzden yüzsüz olduğumu bile düşünüyor.Ama elimde değil işte :(


Umarım beğenmişsinizdir cevaplarımı :)

Bu sefer değişiklik yapmak istiyorum ve bu mimi okuyan herkesi mimliyorum =)



Şimdilik Hoşçakalın :)

Yorum Gönder