Rimmel London Lyrca Pro - 420 Aqua Cool Oje

Herkese iyi akşamlar...
Uzun zamandır oje postu yazmadığımı farkettim.Tırnaklarım kısayken pek oje sürmem ama can sıkıntısından süresim geldi :) Uzun zamandır da sürmediğim bir ojeyi süreyim dedi.Rimmel London'ın Lyrca Pro serisinden 420 Aqua Cool ojesinden bahsetmek istiyorum.


Yaklaşık 2 sene önce almıştım watsonstan.O zaman tırnaklarımda gören arkadaşlarım ay rengi çok güzel, hangi  markasının ojesi, bu numarası ne gibi sorulara maruz kalmıştım.Rengi çok tatlı bebe mavisi diyebilirim.İnce bir yapıya sahip olduğundan en az 2 kat sürmek gerekiyor.Ben 3 kat sürdüm rengini tam verebilmesi için...


En güzel yanı fırçasının kalın olması ve bir hamlede tüm tırnağı boyaması.Benim ilk kullandığım kalın fırçalı oje zaten kendisi.Şuan bir çok markada kalın fırça bulunmakta.


Ve gördüğünüz gibi kısa tırnaklarımın son hal böyle oldu.Uzun zaman geçmesine rağmen oje hala akışkan ve kokusu ilk gün ki gibi.Sürerkende hiç bir son yaşamadım.Yani hem güzel hem de uzun ömürlü bir oje.Kalıcılık açısından da 10 gün tırnaklarda kalabileceğini vaat ediyorlar.Gerçekten de uzun süre tırnaklarınızda kalabiliyor.En sevdiğim yazlık ojelerimden biri :) Umarım siz de beğenmişsinizdir...Sanırım hala bu seri watsonslarda satılmakta.Tavsiye edilir...


Siz Rimmel London Lyrca Pro serisini hiç kullandınız mı? 
Kullandıysanız memnun kaldınız mı?




Hoşçakalın...

Yorum Gönder