Pastel No - 68 ve H&M Diamond Sprinkles Oje

Herkese iyi akşamlar...
Bugün yıllardır severek kullandığım bir ojeden bahsetmek istiyorum.Hatta bir gün dışarı çıkarken tırnaklarıma sürmüştüm.Bir kurs başvurusu yapmaya gitmiştim kuzenimle.Orada form doldururken görevli bayan bana ojenizin rengi çok güzelmiş gözlerimi alamadım dedi.Teşekkür ettim iltifatları için haliyle :) Gerçekten bende rengini çok seviyorum.Bakalım siz de sevecek misiniz ? :):)


Pastel No - 68 ve H&M Diomand Sprinkles ojelerinden bahsedeceğim gördüğünüz gibi...Pastel No - 68 tam bir petrol mavisi.Sürümü kolay,pigment açısından yoğun.Ben iki kat sürdüm ama tek katta bile rengini tam verebiliyor.Kuruması hızlı ve kalıcılığı kişiye göre değişebilir ama bende Pastel'in ojeleri yaklaşık 1 hafta tırnaklarımda kalıyor.Parlak ve hoş bir görüntüsü var.Sanırım 3 senedir kullanıyorum bu ojeyi hala yapısı akışkan ve kötü kokmuyor.Daha ne olsun :)Fiyatı şuan 2.65 tl sanırım.Kesinlikle tavsiye edilir.


H&M - Diamond Sprinkles oje ise minicik bir şişede içinde gümüş renginde pullar bulunmakta.Sadece işaret parmağıma sürdüm.Bayadır bu işaret parmağına farklı oje sürme trendi var bilirsiniz.Bende biraz ışıltı katarak trende uymuş oldum :) Sürümü kolay,pulların dağılımı gayet kolay oldu ki bazı pullu ojelerde dağılımı biraz sorun olabiliyor.Kuruması da gayet hızlı oldu, kalıcılığını bilmiyorum ilk defa sürdüğümden...Ama genelde pullu ojeler kalıcı olur,çıkması zor olur bilirsiniz :D Fiyatı 1.95 tl di sanırım.Tavsiye edilir.


Ben petrol mavisi ve gümüş renkli pulların uyumunu beğendim.Umarım sizde beğenmişsinizdir...


Pastel markalı ojeler hakkındaki düşünceleriniz nelerdir? 
Pastel'in hangi renk ojelerini seviyorsunuz?

Hoşçakalın :)

Yorum Gönder