Mor Mim

Mor mim diye bir mimleme etkinliği başlamış bari bende katılayım dedim :) Bakalım bu mime cevaplarım neler olacak ? :D

1) En çok sevdiğin yönün nedir?
Herkese uyum sağlamam yani uyumlu oluşum :)

2) Sen hiç yağmur altında ağladın mı?
Bir olaya çok üzülmüştüm ve o gün durmadan yağmur yağıyordu.İş çıkışıydı,eve hemen gidesim yoktu...Saatlerce yağmur altında hem yürüdüm hem ağladım :)

3) Diyelim ki sana üç dilek hakkı tanındı. Ama sadece insanları değiştirebileceksin.Neleri, kimleri ya da hangi özellikleri değiştirirdin?

Zor soruymuş :) İnsanların sevgisizliğini,kibirliliğini ve Allah'tan korkmayan hallerini değiştirmek isterdim ama malesef böyle bir şeyin gerçekleşmesi zor...

4) Sen hiç yaz yağmurunda denize girdin mi? 
Girmedim ama girmek isterdim :)

5) Yaşadığın en gülünç durum nedir?
Bir sürü vardır ama bir tanesini çok iyi hatırlıyorum.12 yaşındaydım sanırım.Ailecek heybeli adaya gitmiştik.Wc'den dönüyordum birden karşıma çıkan küçük süs köpeği üzerime atlayacak gibi oldu.Bende küçükken köpeklerden çok korkardım.O an bir panikle yokuş gibi bir yerden koşa koşa inmeye başladım. Ama o kadar hızlıydım ki duramıyordum.En sonunda önüme gelen bir ağaca tutunarak durabilmiştim.:) Bizimkiler çok gülmüştü.Hatta kuzenlerim maratonlara katıl,arkana köpek salarız birinci olursun felan diye dalga geçerlerdi :)


6) Kendine ünlüler dünyasından bir eş ya da sevgili seçseydin,kimi seçerdin?
Hiç ünlülere karşı hayranlığım felan yoktur ama Galatasaraylı futbolcu Burak Yılmaz tam benim tipim :D Yani sevgilim olarak seçebilirim :P Ayy onun neresi yakışıklı be diyenler oluyor bana ama ben zaten çok yakışıklı sevmem eli yüzü düzgün olsun yeter :))


7) Hayatın bir film olsa hangi aktör ya da artist oynasın isterdin?
Hayatım bir film olsa kimse oynamak istemezdi bence :) Ama madem ben seçiyorum :) Hazal Kaya oynasın isterdim.Hem tip olarak biraz benziyoruz,hem de kısa boylu ve masum yüzlü...

8) Sen hiç halka açık bir alanda kimsenin ne düşündüğünü umursamadan ağladın mı?
Evet ağladım :(

9) Superman mi? - Batman mi?
İkisi de değil :) Bence Örümcek adam  :D

10) Çocukken hepimiz bir nesneyi ya da olayı başka bir şey zannederdik. Mesela Eyfel Kulesini elektrik direği sanmak gibi. Senin böyle ilginç düşüncelerin var mıydı?
Benim ki çok ilginç küçükken çömlekleri patlayıcı bomba gibi görürdüm :) Sebebi babaannemlerdeki büyük çömleğin bom diye düşüp kırılmasıydı.Çok korkardım çömleklerden :D

11) Hayatın anlamı nedir?
Klasik bir cevap olacak ama tabi ki ailem ve sevdiklerim :)

Soruları cevapladım  :) Umarım beğenmişsinizdir...


Mimlediklerim




Hoşçakalın :)

Yorum Gönder