Mavi Tonlarıyla Göz Makyajı Denemem

Herkese iyi akşamlar...
Bugün de yine  göz makyajıyla karşınızdayım :) Bu aralar fena sardım :D Neyse bu seferde far olarak kullandığım renk mavinin tonları oldu.Sevgili blogger arkadaşım Makyajlı Yorum'da mavi rengini denememi istemişti.Ve bende çok bekletmeden denedim :) Bakalım nasıl bir makyaj olmuş...


Önce tüm göz kapağıma Rival de Loop'un ikili farının beyazını kullandım.Zaten kırmızı okla da gösterdim :) 
Oriflame Very Me Preppy Chic göz farımın malesef koyu mavi olan bölümü kırılmış ama ona rağmen tüm tonlarını açıktan başlayarak gözlerime uyguladım.
Claire's 8'li göz paletindeki simli petrol mavisine benzer rengi göz kapağımın bitimine doğru yoğun şekilde uyguladım.
Tabi en büyük yardımcı iki uçlu The Balm Give Crease A Chance Far Fırçasını kullandım.Gerçekten çok işime yarıyor.
Bu sefer göz altıma Golden Rose Stick Concealer 05 numaralı aydınlatıcıyı uyguladım.
Eyeliner olarak bu sefer likit değil Emily 101 numaralı siyah göz kalemini kullandım.Kalın ve kuyruklu eyeliner çektim.
Göz kalemi olarak Emily 109 numaralı petrol mavisini kullandım.
Ve son olarakta Oriflame MAXI lash 3D Mascarayı kirpiklerime 2 kat uyguladım.


Gördüğünüz gibi bu sefer daha yoğun bir makyaj oldu.Ve eyelinerı daha kalın,kuyruklu çektim.Becerebildim mi bilemiyorum :)

 

Işıktan dolayı biraz çekim sorunu oldu ama gördüğünüz gibi açık ve koyu mavi tonlaması yaparak farı uyguladığım burada daha iyi görünüyor.Mavi renk gözlerime yakıştı mı bilemiyorum takdiri size bırakıyorum.Umarım beğenmişsinizdir...




Şimdilik Hoşçakalın :)

Yorum Gönder