Kahverengi Göz Makyajı Denemem

Herkese iyi geceler...
Uzun aradan sonra yine bir göz makyajı denememle karşınızdayım.Kahve tonlarını farda kendime yakıştırıyorum.Ve geçen ay Kozmetik Aşığı Ezgi'nin hediyesi olan Pastel ProFashion Far paletini buradaki yazımda yorumlamıştım.Yine bu paleti kullanarak kahverengi göz makyajı yaptım.Bakalım nasıl olmuş :)


Kırmızı okla gösterilen renkleri kullandım.Yani kırık beyaz ve kahverengi.


İlk olarak kırık beyaz renkli olan farı tüm göz kapağıma uyguladım.Tabi far sedefli yapıya sahip olduğundan parlak bir görüntü oraya çıkıyor.Kırık beyaz renginin yoğun olacağı bölge göz kapağının üst tarafı.O bölüme far sürmezsem göz makyajı yarım gibi geliyor bana :) Tabi herkesin tercihi...Sonra kahverengi rengi göz kapağıma uyguladım.Tabi bu göz makyajında da fırça olarak The Balm Give Crease A Chance Far Fırçasını kullandım :)


Göz pınarlarımın olduğu bölümle,gözlerimin alt tarafına da biraz kırık beyaz rengiyle aydınlatma yapmaya çalıştım :)


Ve son olarak göz makyajımda kullandığım diğer malzemeler buradaki yeşil göz makyajı denememde de kullandığım "Essence Lash Mania Reloaded Mascara,Flormar Eyebrow Eyeliner (ben gözde kullanıyorum) ve Emily Siyah Göz Kalemi.



Umarım beğenmişsinizdir :)

Good Nights Ladies :)

Yorum Gönder