Gecenin Şarkısı #Sezen Aksu - Yalnızca Sitem

Herkese iyi geceler...
Bu sefer makyajla felan ilgili bir şeyden bahsetmeyeceğim.Birazcık ruh halimden bahsedip bir nevi içimi dökeceğim...İki gündür bir halsizlik bir yorgunluk anlam veremediğim duygusallık var üzerimde.Acaba depresyonda mıyım diye de sormuyor hani değilim kendime :)Hatta bloga yazı yazmak bile bana zor geliyor.Yani o derece halim yok...Bir de  bozuk plak gibi sürekli "Sezen Aksu'nun Yalnızca Sitem" şarkısını dinliyorum.Şarkının sözleri içinde kayboluyorum,geçmişten bir şeyler anımsatıyor bana ve anlamsızca ağlıyorum.Sonra kafam esiyor birilerine durduk yere sitemler ediyorum :) Yani kısacası şu sıralar kendimi anlamakta güçlük çekiyorum.Acaba yalnızlığın dibine vurmamdan mı kaynaklı bu durum yoksa tırlattım mı ? :) Neyse bu gece sizi de biraz tırlatmak istiyorum.Ve ee malum şarkıyı sizlerle paylaşıyorum :D İşte gecenin şarkısı...

Özellikle de şarkının bu bölümünde hüzünleniyorum :/

Zannetme, bir gün geri dönmek değil niyetim ah
Hasrete teslim oldum asla gelmeyeceğim
Bu yangın benle ölünceye dek yaşasın varsın
Dünyanın o son günü sen beni arayacaksın...


Biraz saçmalamış olabilirim kusuruma bakmayın...


Good Nights Laydies :)
Hoşçakalın

Yorum Gönder