Defacto My Color - No: 159 Oje

Herkese iyi günler...
Bu aralar pek yazamadım malum sebepleri en son yazdığım postta anlatmıştım zaten :) Geçenlerde Merzifon'a gittim.Eee bilindik mağazalar görünce hemen daldım tabi.Malum bura biraz dağ başı da :) O mağazalardan biri de Defacto oldu :) Biraz alışveriş yaptım.Tam kasaya ödeme için gittiğimde,kasada ojeleri gördüm.Eee ojeyi gören ben dayanamadım tabi aceleyle 1 tanecik seçtim ve aldım :) Bakalım nasıl bir ojeymiş...


Defacto My Color diye Defacto'nun kendi üretimi ojelermiş.Muhtemelen yeni çünkü ben ilk defa gördüm.Fotoğrafta görmüş olduğunuz Defacto My Color - 159 numaralı oje.Pembe renginde bir oje ama ışığa karşı değişkenlik gösteriyor.Yani neon pembe diyebilirim.Fotoğrafta da gördüğünüz gibi bir yerde narçiçeği gibi bir renkte bir yerde ise pembe renkte.Yapı bakımından biraz fazla akışkan yapıya sahip fakat yine de iyi.Fırçası standart oje fırçası yani ince ama sürümü kolay oldu...Ben üç kat uyguladım tırnaklara çünkü iki katta opak duruyordu.Üçüncü katta tam rengini gösterdi ve parlak pürüzsüz bir görüntü meydana geldi.Kuruma bakımından çok hızlı kurudu üç kat sürmeme rağmen.Kalıcılık açısından ise tırnaklarımda 4 gün kullandım ve hiç soyulma olmadı.Yani kalıcılık bakımından çok beğendim.Fiyatı da çok uygun sadece 2 tl.Tek olumsuz yanı biraz rahatsız edici kokusunun olmasıydı.Buna rağmen yine de çok beğendim ve bir daha gidişimde 2 - 3 tane daha oje almayı düşünüyorum.Şiddetle tavsiye edilir :)



Umarım beğenmişsinizdir...
Hoşçakalın :)

Yorum Gönder