Avon Naturals Kiraz Çiçeği Kokulu Saç Spreyi

Herkese mutlu haftasonları :)
Buraya geleli 16 gün oldu ve ben İstanbul'u çok özledim.Hani köy hayatı sakin,doğayla iç içesin kafanı dinleniyorsun ne güzel diyorlar ya bence çok sıkıcı :/ Metropol hayatını seven biri olarak hiç bana göre değil buralar anlayacağınız...Neyse bugün size nisan ayında almış olduğum Avon Naturals  Kiraz Çiçeği Kokulu Saç Spreyinden bahsetmek istiyorum.Yeni yeni kullanmaya başladığımdan ancak yazabildim.Bakalım bana göre nasılmış :)


Avon Naturals Kiraz Çiçeği Kokulu saç spreyini genelde duştan sonra kullanıyorum ama en doğrusu saçlarınızın yağlanmasına yakın bir zamanda kullanmanız.Hem yağlanmayı geciktirir hem de saçlarınızı tazeler.Koku bakımından adından da anlaşılacağı gibi doğal.Yani hafif hoş bir kokusu var,rahatsız edici değil.Saçlarıma spreyi sıktığımda bir ferahlama hissettim fakat ambalajda çokta detaylı bilgiler bulunmamakta.Hatta arka bölümdeki içerik bilgilerinin üstüne yapışkan koymuşlar sadece dillere göre saç spreyinin adı yazılmış.Bana göre tek olumsuz yanı da bu oldu...Netice de ne kullandığımızı bilmek tüketici olarak en doğal hakkımız.Fiyat açısından o zaman ki katalogta gayet uygundu,sadece 6.00 tl di.Şuan da ne kadar bilmiyorum ama bu ürüne ulaşmak isterseniz Avon'un web sitesini ziyaret edebilirsiniz.Tavsiye edilir...


Siz Avon Naturals Kiraz Çiçeği Kokulu saç spreyi kullandınız mı?
Kullandıysanız hakkında ne düşünüyorsunuz?



Umarım beğenmişsinizdir.
Şimdilik Hoşçakalın :)

Yorum Gönder