Wet N Wild Mega Last Matte Lipstick - Mauve Outta Here Ruj

Herkese Mutlu Haftasonları...
Geçenlerde Wet N Wild alışverişimi yazmıştım burada hatırlarsanız.Şimdi de almış olduğum Wet N Wild Mega Last Matte Lipstick - Mauve Outta Here rujundan bahsetmek istiyorum.Bu ruju deneyeli 1 hafta kadar oldu ama internet sorunum olunca yeni postunu yazabildim.Umarım beğenirsiniz...

Rujun rengi fuşya ile gül kurusu arasında bir pembe tam yani anlayamadım rengini :) Gördüğünüz gibi kalem ruj ve mat yapıda.Sürümü kolay ve pigment olarak gayet başarılı.Fakat ambalajda bir sıkıntıda var.Hem çok basit hemde ruj asansöründe bir anormallik var. 

Swatchladım rengini daha iyi görmeniz için...Yukarıda da dediğim gibi pigment açısından gayet başarılı.Öyle kolayca çıkacak cinsten değil.


Dudaktaki duruşunu ben çok beğendim.Yine efect uygulamadım orjinal rengini görmeniz için.Dudaktaki bütün boşlukları doldurdu.Nemlendirme açısından da iyi.Pütür pütür bir görüntü meydana getirmedi hatta dudaklarım pürüzsüz durdu diyebilirim.Kalıcılık açısından da silmezseniz saatlerce kalabilir dudaklarınızda o derece başarılı.Fiyatı da sadece 9.75 tl.Şiddetle tavsiye edilir :)



Siz Wet N Wild rujları hakkında neler düşünüyorsunuz?




Şimdilik Hoşçakalın :)

Yorum Gönder