TAG - Sadece Bir Kelime

Herkese iyi günler...
Sevgili Kızılcık Şerbetim blogu sahibesi Şeyma beni taglemiş.Kendisine buradan tekrar çok teşekkür ediyorum.Kocaman öpüyorum :)

1- Telefonun nerede?
Koltukta

2- Partnerin?
Yok

3- Saçların?
Karmaşık

4- Annen?
Meraklım

5- Baban?
Bitanem

6- En sevdiğin eşya?
Ojelerim

7- Son gece gördüğün rüya?
İlginç

8- Hayalindeki araba?
Porsche


9- İçinde bulunduğun oda?
Dağınık

10- Korkun?
Ölmek

11- 10 sene içinde ne olmak istiyorsun?
Anne

12- Sen ne değilsin?
Vicdansız

13- En son yaptığın şey?
Yemek

14- Üzerinde ne var?
Pijama

15- Senin hayatın?
Berbat

16- Moralin?
Kötü

17- Şu an ne düşünüyorsun? 
İstanbul'dan nasıl ayrılacağımı :(

18- Senin bilgisayarın?
Lenovo -Z570

19- Bira?
İğrenç

20- Aşk?
Bir sudur iç iç kudur :)

Çok eğlenceli bir tag olduğunu düşünüyorum.Umarım beğenmişsinizdir :)

Taglediğim Kişiler;


Dafin Yaprağı



Hoşçakalın :)

Yorum Gönder