Pastel Yaz Ojelerim

Herkese iyi akşamlar...
Yaz bir türlü gelemedi malum kaç gündür soğuk ve yağmurlu geçiyor...Madem yaz gelmiyor,tırnaklara yaz gelsin istedim.Umarım beğenirsiniz...


Veee Pastel'in rengarenk ojelerini sürdüm :) 


Yeşil,lila,su yeşili,pembe ve sarı renklerini görmektesiniz.Pembe dışındaki diğer renkleri geçen sene gratisten almıştım.Hatta o zaman kampanyalıydı :)


Genel olarak anlatmak gerekirse Pastel markasının ojelerini severek kullanıyorum.Yalnız Pastel -143 ve 140 numaraları biraz sıkıntı çıkardı.Sebebi ise ojeleri kaç kat sürsemde tırankta opak durması.Muhtemelen renklerinden kaynaklı...Özellikle de sarı renkteki oje 3 kat sürmeme rağmen tek kat sürülmüş gibi duruyor.Bunların dışındaki diğer ojelerin sürülmesi gayet kolay,2 katta tam renklerini veriyorlar,yapı olarakta sarı ve yeşil renkli ojelere göre daha az akışkan yapıya sahip.Kurumaları uzun sürmedi ve kalıcılık açısından da gayet iyi.Zaten daha önceden de Pastel - 144 numaralı pembe ojeyle ilgili burada yorumlar yapmıştım.Fiyatları şuan da 2.68 tl.Tavsiye edilir...


Veee sonuç olarak tırnaklarım oldu rengarenk :)


Yaz aylarında en çok tercih ettiğiniz oje rengi hangisi?



Şimdilik Hoşçakalın Canlarım :)

Yorum Gönder