Pastel Profashion Far Paleti ve The Balm Give Crease A Chance Far Fırçası İncelemesi

Herkese iyi haftasonları...
Öncelikle Ege denizinde meydana gelen 6.5 şiddetindeki depremle korktuk ama şükürler olsun ki ne yıkılan bir ev ne de can kaybı oldu ama balkonlardan atlayan yaralılar varmış.Allah şifalar versin..Bu sefer ben depremi yaşamadım ama yaşayan herkese de geçmiş olsun...
Sevgili blogger arkadaşım Kozmetik Aşığı Ezgiciğimin hediyelerini sizinle paylaşmıştım buradaki yazımda.Şimdi bu hediyelerden Pastel Profashion Far Paletini ve The Balm Give Crease A Chance Far Fırçasını inceleyeceğim.Umarım beğenirsiniz...


Fotoğrafta gördüğünüz gibi 5'li göz paleti ve içinde de paletin boydan boya kullanışlı aynası bulunmakta.Ambalajı gayet iyi ve kullanışlı fakat iki taraflı aplikatörü ve sentetik kıllı fırçası için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.Renkleri kırık beyaz,somon,mor,mürdüm ve açık kahverengi.The Balm Give Creasse A Chance far fıçası da gördüğünüz gibi iki taraflı.Far fırçasının bir tarafı geniş bir tarafı ise dar kıllı fırça ve yumuşacıklar.Ambalajıda tüm The Balm ürünlerindeki gibi kaliteli.


Öncelikle far fırçamın kalın olan tarafıyla far paletimdeki kırık beyaz rengini tüm göz kapağıma uyguladım.Özellikle de üst tarafına daha yoğun uyguladım.


Fakat fotoğrafta da gördüğünüz gibi rengi belli belirsiz.Pigment açısından pek iyi diyemeyeceğim ama tabi renginin kırık beyaz olmasından da kaynaklı olabileceğini düşünüyorum.Ben far bazı kullanamadım siz de varsa far bazı uyguladıktan sonra farı sürerseniz daha belirgin olacaktır.Sedefli bir var ve yapısı gayet yumuşak.Ezgiciğimin dediği gibi tozutma sorunu var ama çok fazla değil.Far fırçasına gelecek olursam.Met edildiği kadar var.Fırça geniş olduğundan farı çok güzel dağıttı.Ayrıca kılları yumuşacık olduğundan far sürümünü de kolaylaştırmış oldu.Fırçanın kılların da her hangi bir kopma,dökülme olmadı henüz.


Şimdi de far fırçamızın diğer tarafıyla paletimdeki mor rengi seçtim.Ve göz kapağıma hafifçe uyguladım.


Sonuç bu şekilde oldu.Mor rengi pigment açısından kırık beyaz rengine nazaran daha belirgin oldu.Muhtemelen renginden dolayı...Fakat far bazı sayesinde daha da belirgin hale gelecektir rengi.Ben soft bir görünüm istediğimden çok yoğun yapmadım siz daha yoğun da yapabilirsiniz.Far fırçasının bu tarafı da oldukça yumuşak ve far sürmemi oldukça kolaylaştırdı.Kalıcılık açısından da hiç fena değil.Yani özetle Pastel Profashion far paleti oldukça başarılı bir kaç eksisi olmasına rağmen.The Balm Give Crease A Chance ise hem iki taraflı oluşuyla hem de yumuşaklığıyla övüldüğü kadar var.Tek kelimeyle çok başarılı buldum.Bundan sonra sürekli far sürerken bu fırçayı kullanacağım.Göz makyajımın tamamen bitmiş halini koyamadım.Çünkü gözlerim şişti ve hoş bir görüntü olmayacaktı...Bunun içinde ayrıca kusura bakmayın canlarım :) Ezgiciğime bu güzel hediyeleri için tekrar teşekkür ediyorum...


Siz Pastel Profashion far paletini kullandınız mı? Kullandıysanız hakkında neler düşünüyorsunuz?



Hoşçakalın Canlarım :)

Yorum Gönder