Mini Wet N Wild Alışverişim

Herkese Samsun'dan Selamlar :)
Beni takip edenler bilir,bir süredir Samsun'a gideceğimi sölüyordum ve sonunda gittim.Dün saat 13:00 gibi vardık.Tabi buraya gelmeden önce biraz makyaj stoklaması yaptım.Son olarakta herkesin öve öve bitiremediği Türkiye'ye yeni gelen Wet N Wild markasından bir kaç şey aldım.Umarım beğenirsiniz...


Aldıklarım ise şunlar;
Wet N Wild Megalast Private Viewing Oje - Fiyatı: 8.90 tl di sanırım hatırlamıyorum.
Wet N Wild Megalast  Matte Lipstick - Mauve Outta Here E907C Ruj - Fiyatı : 9.75 tl
Wet N Wild Dark Wine E522A Ruj - Fiyatı: 6.50 tl

Sanırım Wet N Wild ürünlerini tek kullanmamış nadir insanlardandım ama benimde oldu :):) Bu markayı her gratiste bulamıyorsunuz ama şansıma İstiklal caddesindeki gratis mağazasında buldum. Görünce aceleyle bu kadar ürün alabildim,fakat aklım farlarda da kaldı :) Samsun merkeze gittiğimde oradaki gratislere bu marka geldiyse eğer farlarından da alacağım.Fiyatları görüldüğü üzere çok uygun.Rujlardan bir tanesinin rengini çok merak ettiğimden hemen açtım ama henüz denemedim.Denediğim de sizlerle paylaşacağım.




Şimdilik Hoşçakalın :)

Yorum Gönder