Mim # Siz Hiç

Sevgili Kızılcık Şerbetim yine beni mimlemiş ama bu sefer ki mimde biraz zorlanacak gibiyim :) Bakalım hiçlerim nelermiş...Bu arada tüm annelerin "Anneler günü kutlu olsun".


Siz hiç yağmur altında saatlerce yürüyüp ağladınız mı?

Siz hiç sevdiğiniz adamı başkasıyla aylarca izlediniz mi?

Siz hiç nefret ettiğiniz birine bağlandınız mı?

Siz hiç bir şarkıyı saatlerce tekrar tekrar dinlediniz mi?

Siz hiç günlerce evden adım atmadan yaşadınız mı?

Siz hiç sokak ortasında dayak yediniz mi?

Siz hiç kendinizi çok çaresiz hissettiniz mi?

Siz hiç sevilmediğinizi hissettiniz mi?

Siz hiç sokaklarda bağıra bağıra şarkılar söylediniz mi?

Siz hiç şarkı yarışmasına katılıp dereceye girmeyince bir daha şarkı söylemicem diye kızdınız mı?

Siz hiç sevdiğiniz melek biblosunun kırılmasına üzüldünüz mü?

Siz hiç çocukluğunuza özlem duydunuz mu?

Siz hiç ölmeyi çok istediniz mi?

Kızılcık Şerbetim'e bu güzel mimde beni mimlediği için teşekkür ederim...Benim hiç'lerim biraz dramatik ama aklıma bunlar geldi...


Peki sizin "Hiç"leriniz nelerdir?





Hoşçakalın...

Yorum Gönder