Maybelline Watershine Gloss - 420 Apricot Freeze

Herkese iyi günler...
Bir süredir blogumla pek ilgilenemedim biraz kendimi keyifsiz hissettiğimden ama bugün gayet iyiyim :) Neyse bugün blogumda Maybelline Watershine Gloss - 420 Apricot Freeze partlatıcıdan bahsetmek istiyorum.Umarım beğenirsiniz...


Gördüğünüz gibi Maybelline Watershine Gloss - 420 Apricot Freeze parlatıcının rengi turuncumsu adı apricot yani kayısı olsa da rengi kayısıdan çok şeftaliye benziyor.İçinde hafif ışıltılar da bulunmakta.


Biraz fotoğrafta koyu çıkmış olsa da yakından bakıldığında az önce de dediğim gibi şeftali tonlarında,turuncumsu rengi.Dudağa sürüldüğünde hafif ışıltıları görebiliyorsunuz ayrıca diğer parlatıcalara göre daha az yapış yapış oluyor dudaklarda.Pigment açısından da fena değil ama ben genelde turuncu ruj üzerine bu parlatıcıyı kullanıyorum.Kalıcılık açısından da gayet iyi.Ben nadiren parlatıcı ruj kullanıyorum ama sevenler için gayet güzel bir ürün.1 sene önce aldığım için partlatıcıyı şuan da fiyatını hatırlayamıyorum fakat uygun fiyatlıydı diye anımsıyorum :)


Dudaktaki duruşunu size effectsiz ve ışık effectli olarak göstermek istedim.Fakat ışık effectli olan fotoğraf parlatıcının kendi rengini gösterdi.



En beğendiğiniz lip gloss markası hangisi ?


Şimdilik Hoşçakalın :)

Yorum Gönder