Kızılcık Şerbetim Beni Mimlemiş :)

Herkese iyi geceler...
Sevgili Kızılcık Şerbetim blog sahibesi Şeyma yine beni güzel bir mim de mimlemiş kendisine çok teşekkür ediyorum :) Bakalım ne cevaplar vereceğim bu mimde...


1- Blog açma hikayeniz nedir?
Önceden de blog açmıştım günlük tarzı ama daha sonra boşlayıp şifresini vs unutunca da devam edememiştim malesef...Makyaja olan ilgimi çevremdeki çoğu insan bilir.Ben bir ürünü almak isteyince google sorarım hakkında nasıl yorumlar yapılıyor diye.Böyle arata arata makyaj bloglarıyla tanışmış oldum ve sürekli farklı farklı bloglara bakıp fikir sahibi olmaya başladım.Sonra bir gün canım çok sıkılıyordu ne yapsam ne yapsam derken neden bende blog açmıyorum ki dedim ve açtım :) Böyle başladı benim hikayem işte...

2- Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim?

Genel ağırlık makyaj ama grafik tasarımcı yönümü,kodlarla olan haşır neşirliğimi ve hayata dair bazı paylaşımlarım olacağından ondan bundan şundan biraz adını koydum.Aslında ondan bundan şundan koymak istemiştim ama böyle bir blog adı olunca biraz ı ekledim bende :)

3- Hangi mevsimi seversiniz?

Sonbahar çocuğu olarak çoğu insanın sevmediği sonbaharı seviyorum :)


4- Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor? 
Hüznü tabi ki de ama ben hüznü de severim :) Biraz acayip ama öyle napim :D

5- Kırmızı ruj mu yoksa eyeliner mı?
Kırmızı ruj tabi ki de...

6- Blog yazmak sana ne kazandırdı?
Çok değerli arkadaşlar kazandırdı.Gerçekten iyi ki blog açmışım diyorum :) 

7- Kitap okumak mı yoksa bir şeyler yazmak mı?

Her ikisi de güzel ama yazmak daha bir güzel sanki...

8- Şiir mi yoksa roman yada hikaye mi?

Roman.Çünkü romanlar daha sürükleyici oluyor.

9- En çok etkilendiğin film?
Uçurtma Avcıları


10- Öğrenci olmak mı yoksa iş hayatına atılmak mı?
İkisi de güzel...Öğrencilikte şu okul bitse de kurtulsam derken şimdi keşke biraz daha uzatsaydım diyorum :) İş hayatımı düşününce de iş ortamımı ve arkadaşlıklarımı özlüyorum.Tabi o zamanda haftasonu gelse diyordum.Özellikle kendi paranı kazanmak gibisi yok :)

11- Kitap okumak mı film izlemek mi? 
Ruh halime göre değişebiliyor.Bazen kitap okumak istiyorum bazen de film izlemek.

12- Hangi tür kitaplar ya da filmler?
Psikolojik türde kitap ve filmleri seviyorum.

13- Klasik giyinmek mi yoksa spor mu?

Klasik giyinmeyi seviyorum.

14- Almaktan asla vazgeçemeyeceğin şey?

Oje ve cola :)

15- En sevdiğiniz yemek nedir?

Zor bir soru bu benim için çünkü acayip yemek ayır ederim :) Kısacası fast food olan herşeyi çok seviyorum.Patates kızartması ve köfteyi çok seviyorum :D

16- En sevdiğin diziler?

Dizi izlemem.

17- Özel bir yeteneğin olsaydı bunun ne olmasını isterdin?

Geleceği görmek isterdim :)

18- Hasta olmanın en kötü yanı nedir?

Hasta olmak kötüdür ama saçma sapan bir nedenle hasta olmak daha da kötüdür.Bu durumu çok iyi biliyorum malesef...

19- Alınacaklar listen var mı? İlk beşi nedir?
Şuan da bir listem yok ama tek birşey aklıma geliyor o da yeni bir telefon almak yakın zamanda :)

20- İlk aldığın makyaj malzemesi?
Golden Rose Lip Gloss 


Benden bu kadar :) Umarım beğenmişsinizdir...



Veee  işte mimlediklerim;



Hoşçakalın Canlarım :)

Yorum Gönder