Kozmetik Aşığı'ndan Gelen Hediyelerim

Herkese iyi akşamlar...
Bugün iyi ki blog açmışım iyi ki blogger olmuşum diyorum.Bunu söylememde ki en büyük sebep gerçek hayatta bulamadığım dostluğu burada bulmuş olmam...Ve bugün çok sevdiğim, değer verdiğim canım blogger arkadaşım Kozmetik Aşığı yani Ezgiciğim bana çok güzel hediyeler yolladı :) Bu güzel hediyeleri sizinle paylaşmak istiyorum.


Kargoyu açtım bu poşet çıktı.Tabi hemen bakmak istedim Ezgiciğim bana neler göndermiş diye :)


Poşetten çıkardım hediyelerimi üstlerinde küçük küçük notlar yazılıydı.Üşenmeden bunları yazmış gerçekten çok takdir ettim kendisini :) Bazı ürünleri nasıl kullanmam gerektiğini hatta son kullanma tarihlerine varıncaya kadar yazmış sağolsun :)


Vee  gördüğünüz üzere hediyelerim;

Pastel Profashion 5'li Far Paleti
Yves Rocher Fleur D'oranger Tekli Göz Farı
Yves Rocher Bleuet Et Jacinthe İkili Göz Farı
The Balm Give Crease A Chance Far Fırçası
Bebak Bademli Almond Yüz Temizleme Sabunu
Lavera Naturel Likit Fondöten - Ivory 

Gönlünden koparak bu güzel makyaj ürünlerini bana hediye eden güzeller güzeli arkadaşım Ezgi'ye çok ama çok teşekkür ederim.Kendisini kocaman kocaman öpüyorum :) Yakında hepsini deneyip blogta yorumlayacağım.Umarım beğenmişsinizdir.



Şimdilik Hoşçakalın...

Yorum Gönder