Haftasonu Giyim Alışverişim

Herkese mutlu haftalar...
Bu haftasonu çok gezdim,tozdum ve yoruldum :( Malum yakında yolcudur abbas :) Kampanyalara rağmen bu sefer kozmetik,makyaj alışverişi yapamadım.Onun yerine kılık,kıyafet alışverişi yaptım.Bir sürü mağaza gezdim aradığım elbiseyi vs bulamadım.Sonra Cevahir Avm'ye gittim dün gez gez bir ayakkabı için neyse sonunda istediğim gibi bişey buldum :) Ve şimdi neler almışım bakalım...

Öncelikle Polaris'ten almış olduğum ayakkabıya bakalım..

 

Genellikle yaz aylarında açık ve dolgu topuklu ayakkabıları tercih ediyorum.Boy kompleksim var hem de rahatlık açısından dolgu topuklu tercihim oluyor.Ayrıca yazın ayakkabı tercih ettiğim renklerde gördüğünüz gibi kahve tonları ve krem rengi.


Ayakkabının bazı bölümleri keten bazı bölümleri ise deri.Topuğu da 10 cm kadar :) Hafif bir ayakkabı gayette rahat. Ayrıca çoğu renkle kombinlenebilir diye düşünüyorum. Fiyatı da gayet uygun sadece 79.99 tl.


İstiklal caddesinde bir mağaza da gördüm çok şirin buldum bu baskılı çantayı.Ayrıca böyle büyük kare formlu çanta istiyordum.Fiyatı da uygun olunca hemen aldım.Fiyatı sadece 30.00 tl.


Sn olarakta bir sürü mağazayı gezip aradığımı bulamayınca bende pazara gittim ve istediğim tarz giyisiler bulmuş oldum.Bej ya da kahverengi ve beyaz renklerinde aynı model diz altı,askılı tam yaza uygun elbiseler aldım.Fotoğrafta tam çıkmadığından arka plana aldım.Öndeki limon sarısı,sıfır kollu,kenarlarında altın sarısı pulların olduğu ve arkası uzun önü kısa olan bu ince bluzu aldım. 2 elbisenin fiyatı toplamda 30 tl. Bluzun fiyatı ise sadece 12.50 tl. :) Bu haftasonu da bir kaç parça bişeyler alacağım :) Birazdan da Eminönüne gideceğiz bakalım bişeyler alacak mıyım ? :) Neyse umarım beğenmişsinizdir...




Şimdilik Hoşçakalın...

Yorum Gönder