Çileli Semtim OKMEYDANI


Herkese iyi geceler...
İki gündür İstanbul dışındayım ama semtimin sokaklarını ana haber bültenlerinden izliyorum.Şaşırmıyorum ! Hatta özlemimi bir nebzede gidermiş oluyor o görüntüler...Yalnız yaşananlar gerçekten acı...O cem evindeki cenazeye katılıp kör kurşunla ölen adamın ve sokakta yine ağır yaralanıp bugün ölen o adamın da ailelerine sabırlar diliyorum.Allah rahmet eylesin her ikisine de...

Şimdi okmeydanı'nda yaşamayan bilmez.Ben doğma büyüme oralıyım ve orada yaşananları çok iyi biliyorum.Ufak tefek hep olaylar olurdu herkes kürtler yapıyor derdi ama benim soydaşlarım bunları yapmıyordu.Ve hatta arkadaşlarıma onlar yapmıyor,aleviler yapıyor demekten dilimde tüy bitmişti.Ama artık herşey oraya çıkmış oldu.Önce gezi eylemleriyle başladı bu süreç,sonra her haftasonu yapılan molotoflu,havai fişekli,yakmalı dökmeli olaylarla.Ve tabi ki Berkin Elvan ölümüyle ortaya çıkan alevi yani DHKP-C gerçeği.Şimdi de bu olaylar...Tabi tüm aleviler aynı olmayabilir ama bizim oradakiler kapılarının önünde ateş yakıp,polise molotof atan teröristler.Hatta bugün haberlerde çıldırmış bir alevi evindeki koltuğu polise atıyor.Sonra hep polis suçlu,hep hükümet suçlu.Sözde devrimcilermiş tüküreyim sizin devrimciliğinize.Bir de Deniz Gezmiş'i ve arkadaşlarını anmazlar mı ? Onlar gerçek sosyalistlerdi ve bu uğurda canlarından oldular...Siz ne yapıyorsunuz zarardan başka !

Dersim katliamını gerçekleştiren Chp'den nefret etmeyip Ak Parti'den ve R.Tayyip Erdoğan'dan nefret etmelerine anlam veremiyorum.Bu hükümet döneminde cem evlerinin sayıları artmış ve bazı özgürlükler tanınmış olsa da bu öfkenin sebebini anlamak mümkün değil.Bir de dikkatimi çeken alevi biri olaylar sonucunda ölünce yer yerinden oynuyor ama sunni biri ölünce sessiz sedasız toprağa gömülüyor.Bir alevinin canı bizim canlarımızdan kıymetli olmuş oluyor.Berkin ölünce herkes bloglarda,sosyal medyada yastayken Burakcan göz göre göre öldürülünce o yastakilerin çoğu sessiz kaldı.Şimdi de aynı durum yaşanmakta.Çok yazık gerçekten ! 

Umarım bu üzücü olaylar sona erer.Çileli semtim OKMEYDANI ileride bu acılardan kurtulup,refaha kavuşur...
Yorum Gönder