Bavuluma Koyduğum Makyaj Malzemelerim

Herkese iyi akşamlar...
Bildiğiniz üzere uzun süreliğine Samsun'a geldim.Ee tabi buraya gelirken makyaj malzemelerimi de yanımda getirdim.Uzun süre kalıpta az birşey de getirmeyeceğimden baya bişeyler getirdim.Bakalım bavulumda neler koymuşum :) 

Öncelikle ojelerimden başlamak istiyorum :)
Ojelerim benim olmazsa olmazlarım.Ama tabi cam şişlerinden dolayı biraz fazla ağırlık yaptıklarından evde bulunan yaklaşık 200 tane ojenin çeyreğini getirdim buraya...


İlk olarak simli,pullu ojelerimi görmektesiniz.Silmesi zor olsa da bayılıyorum bu ojelere :)


Pastelin İlkbahar/Yaz mevsimi ojelerinden de yanıma almasam olmazdı :)


Essence'nin yaz renkleri ve nude ojelerini es geçmedim...


Karışık olarak seçip koyduğum yaz ojelerimde bunlar...


Son olarakta tırnak stickerı üzerinde kalmış Flormar french manikür setim :) ve karşık ojeleri...

Şimdi ise buraya getirmiş olduğum makyaj malzemelerimi göstermek istiyorum.


İlk olarak rujlarımı görmektesiniz.Çoğu severek kullandığım ve ihtiyaç duyabileceğim rujlar...


Severek kullandığım ve ihtiyacım olacağını düşündüğüm farlarım...


Sadece iki tane fondöten getirdim.Çünkü fondöten canavarı olduğum için Avon ve Farmasi fondötenleriyle yetineceğim dönene kadar :)


Üç tane şeftali ve pembe tonlarındaki sık kullandığım allıkları ve yine sık kullandığım Flormar Terracotta pudra.


Ve son olarakta rimellerim,göz kalemlerim,parlatıcılarım,fırçalarım,lip balmlarım,aydınlatıcılarım,eyelinerlarım,kaş kalemlerim ve kaş farı gibi bir çok makyaj malzemelerim...


Bavuluma koyup getirmiş olduklarım bunlar.Umarım beğenmişsinizdir :)




Hoşçakalın...

Yorum Gönder