Pastel - 309 ve Essence Glitter Jewels Effect - 11 Party Nail Polish Oje

Herkese iyi akşamlar...
Bugün aşırı yorgunum ama yine de blogumla ilgilenmek istedim.Pastel -309 oje ve  yeni almış olduğum Essence Glitter Jewels Effect - 11 Party Nail Polish ojeyi sürdüm.Umarım beğenirsiniz...


Önce Pastel 309 nolu eflatun rengi ojemi sürdüm.Ojeyi 2 kat sürdüm böylece tam rengini vermiş oldu.Hızlı kurudu.Üzerine Essence Glitter Jevels Effect -11 Party Crasher lila simli ojeyi sürdüm.Ve sonuç yukarıdaki fotoğraflarda görmüş olduğunuz gibi.Sürümü kolay oldu,simler kolayca dağıldı ve hızlı kurudu.Ama böyle ojeler zor çıkar.Kalıcılığı hakkında bişey diyemeyecğim henüz yeni sürdüğümden.Ama çok sevdim yeni ojemi :) Fiyatı 4.95 tl Gratis ve Rosmann mağazalarında bu ojelerden bulabilirsiniz.Tavsiye edilir.

Peki siz Essence'nin bu yeni ojelerinden kullandınız mı? Kullandıysanız beğendiniz mi?





Hoşçakalın :)

Yorum Gönder