Pastel - 144 Nolu Oje

Herkese iyi akşamlar...
Uzun zamandır oje postu yapmadığımı farkettim.Bu yüzden bugün sürmüş olduğum ojeden bahsetmek istiyorum.Umarım beğenirsiniz...


Bugün sürmüş olduğum oje Pastel No:144.Gördüğünüz gibi ojenin rengi açık pembe.Yani tam bir bahar rengi :) Ojenin sürümü kolay fakat açık renkli olmasından dolayı fırça izi oluştu ilk katta sonra 2. katı sürünce kayboldu ve böylece tam rengini de vermiş oldu.Kuruma bakımından da hızlı kurudu.Henüz yeni sürdüğümden ne kadar kalıcı olacak tırnaklarımda bilmiyorum ama genelde pastel ojeleri 3 - 4 gün bende soyulmadan kalabiliyor.Ben rengini çok sevdim :) Bizim burdan bir parfümeriden aldım fiyatı 2.50 tl di ama normalde 2.68 tl olması gerekiyor sanırım.Kesinlikle tavsiye edilir.



Bahar mevsiminde en çok tercih ettiğiniz oje renkleri nelerdir?

Şimdilik Hoşçakalın :)

Yorum Gönder