Oriflame Roses Anti-Perspirant 24h Deodorant Rezaleti

Herkese iyi günler...
Bugün Oriflame'nin rezalet ürünü Oriflame Roses Anti-Perspirant 24h Deodorant bahsetmek istiyorum.


Yukarıda rezalet dedim,dememin sebebi de şu; bu roll-on deodorantı aldığımdan beri yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz gibi kapalıyken bile ağzından beyaz beyaz taşmalar oluyor.İlk defa böyle bir şeyle karşılaşıyorum...


Yakından da bakıldığında beyaz beyaz taşmaları net göreceksiniz.Kokusu güzel,tam gül kokusu ama sürünce de hemen kurumuyor,yapış yapış oluyor.Bir de 24 saat kokusu kalıcıymış :) Acaba bozuk ürünü bana mı denk geldi,yoksa herkeste mi böyle ? Bilemiyorum...Tek bildiğim Oriflame'den aldığım en kötü ürün ! Geri iade etmek istemedim çünkü fiyatı sadece 5.50 tl di.Bunun için pek uğraşmak istemedim.Ama kesinlikle bu ürünü kullanmanızı tavsiye etmiyorum.


Deodorant alırken nelere dikkat edersiniz ?





Hoşçakalın 

Yorum Gönder